OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Przemysław Suchodolski, Jakub Kraciuk, Marcin Idzik
Marzena Żakowska, Lech Drab, Marek Klasa
Tomasz Dobrogoszcz, Tomasz Fisiak, Agata Handley, Krzysztof Majer
Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Sebastian Bobowski
Kamil Antonów, Dominika Dörre-Kolasa, Mirosław Włodarczyk, Monika Lewandowicz-Machnikowska, Iwona Sierocka, Krzysztof W. Baran, Krszysztof Walczak
Złość, niezadowolenie, agresja, alkohol lub inne środki odurzające, a czasem zwykłe nierozumienie. To wszystko, z czym personel medyczny na co dzień styka się w swojej pracy. Pacjenci w sytuacjach stresowych ulegają emocjom. Z książki dowiesz się czy lekarz może odmówić wykonania świadczenia zdrowotnego wobec agresywnego pacjenta; jak postępować z trudnym pacjentem; jak komunikować się z pacjentem, by efektywnie przeprowadzić wywiad lekarski; z jakiej ochrony prawnej może skorzystać lekarz; jakich praw pacjenta musi przestrzegać lekarz i co grozi mu za ich naruszenie.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.